جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

فدراسیون فوتبال پرونده بدهی به ویلموتس را بست

  • کد خبر: ۱۹۴۹۴۰
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
فدراسیون فوتبال پرونده بدهی به ویلموتس را بست
فدراسیون فوتبال پرونده بدهکاری به مارک ویلموتس را برای همیشه بست تا یکی از بدهی‌های سنگین فوتبال ایران پرداخت شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، یکی از دلایلی که بعد از قطع همکاری فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس باعث جدایی مهدی تاج از راس تصمیم‌گیری فدراسیون فوتبال شد و ماه‌ها فدراسیون با سرپرستی موقت میرشاد ماجدی اراده شد، بدهی سنگین به مارک ویلموتس بود.

این مربی بلژیکی بعد از همکاری ناموفق با تیم ملی ایران خیلی زود تصمیم به قطع همکاری گرفت تا تیم ملی بعد از او با مربیگری اسکوچیچ به کارش ادامه دهد وشرایط بسیاری سختی را برای صعود پیش روی خود داشته باشد.

هرچند که تیم ملی توانست از مرحله مقدماتی گذر کرده و به جام جهانی فوتبال در کشور قطر برود، اما پرونده مالی مارک ویلموتس روی دست فدراسیون فوتبال باقی مانده و حواشی بسیاری نیز به وجود آورد.

گفته می‌شد یکی از سنگین‌ترین پرونده‌های مالی تاریخ فوتبال ایران با جدایی ویلموتس و طرح شکایت از فدراسیون فوتبال گریبان گیر ورزش ایران شده است، اما بعد از بازگشت تاج به فدراسیون فوتبال در خفا مذاکراتی با این مربی شد تا بدهی‌اش پرداخت شود.

به تازگی نیز فدراسیون فوتبال مدعی شده این پرونده را برای همیشه بسته، اما هیچ توضیحی نداده که بدهی به ویلموتس چه میزان بوده چه حجمی از سرمایه‌های دلاری کشور به این مربی پرداخت شده است.

به هرحال هرچه بوده به پایان رسیده و فوتبال ایران دیگر گزندی بابت این مربی به خود نمی‌بیند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->